dasdasd

Αναστάσιος Γρηγοριάδης

Ο Αναστάσιος Γρηγοριάδης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978. Είναι πτυχιούχος Ηλεκτρονικής και έχει MBA in Information Systems Management και MSc in Data Communication. Εργάζεται ως IT Engineer στον Τραπεζικό τομέα ενώ παράλληλα είναι Board game Product Manager στην Vesuvius Media Ltd, εταιρία που εδρεύει στον Καναδά.

Από το 2011 και μετά ασχολείται με τα επιτραπέζια σε επίπεδο ανάπτυξης και σχεδιασμού.

Είναι ο σχεδιαστής των επιτραπέζιων παιχνιδιών:

2014 – Lap Danc, 2017 – The Masters’ Trials: Wrath of Magmaroth

Έχει αναπτύξει τα κάτωθι επιτραπέζια παιχνίδια:

2011 – Drum Roll, 2012 – Among the Star, 2012 – Drum Roll: Mini Expansion, 2013 – Among the Stars: The Ambassadors, 2014 – Among the Stars: Expanding the Alliance, 2014 – New Dawn, 2014 – Lap Dance, 2015 – Centauri Saga, 2015 – Stellar Conflict, 2015 – Project: ELITE, 2015 – Project: ELITE – Adrenaline, 2015 – Among the Stars: Revival, 2016 – Dwar7s Fall, 2016 – Cosmic Pioneers, 2016 – Cosmic Pioneers, 2017 – Dwar7s Fall: Empires Expansion, 2017 – Dwar7s Fall: Royal Decrees, 2017 – Covil: The Dark Overlords

Ανδρέας Δικτυόπουλος

Ο Ανδρέας Δικτυόπουλος ασχολείται με τον προγραμματισμό και τις διαδραστικές εφαρμογές από την ηλικία των 15 ετών. Από το 2011 μπαίνει ενεργά στο χώρο του game & interactive applications development, έχοντας ήδη αρκετά χρόνια εμπειρία ως προγραμματιστής. Έχει αναλάβει και υλοποιήσει δεκάδες games (adventure, social, puzzle games, interactive simulations, AR applications κ.α.) ως lead developer σε συνεργασία με εταιρίες στην Ευρώπη. Συνιδρυτής της beyondthosehills game development studio. Παράλληλα συνεργάζεται με εταιρίες τεχνολογίας ως σύμβουλος.

Σπούδασε πληροφορική (Α.Τ.Ε.Ι. Αθήνας), μουσική, και φοίτησε στο διατμηματικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Λογική, αλγόριθμοι και υπολογισμός» (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών & Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο).

Δρ. Κωνσταντίνος Καρπούζης

Διευθυντής Ερευνών στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ) του ΕΜΠ. Το έργο “Siren”, στο οποίο διετέλεσε Τεχνικός Διευθυντής, βραβεύτηκε σαν “Best Serious Game in Europe” από την “Serious Games Society”, ενώ βρίσκεται στην 4η θέση της λίστας Great Examples της επιτροπής “Office of Science and Technology Policy” του Λευκού Οίκου. Από το 2006 μέχρι το 2010, συμμετείχε ενεργά στη δραστηριότητα “Emotion Incubator” (EMOXG) του W3C και από το 2007 είναι εκλεγμένο μέλος της εκτελεστικής επιτροπής (executive committee) της ένωσης “Association for the Advancement of Affective Computing”. Το 2010 προσκλήθηκε από τη μονάδα “ICT for Inclusion” της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να παρουσιάσει τη συναισθηματική υπολογιστική σαν δυνητική τεχνολογία για την άρση των κοινωνικών αποκλεισμών. Από το 2014 ανήκει στους Εθνικούς Πρεσβευτές για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (Europe Code Week), ενώ είναι ιδρυτικό μέλος της πρωτοβουλίας Girls go Coding για την προώθηση του αλφαβητισμού στον προγραμματισμό στα κορίτσια και τις γυναίκες, και Student Activities Chair και μέλος του προεδρείου του επιστημονικού οργανισμού IEEE Greece.

Ελίνα Ροϊνιώτη

Η Ελίνα Ροϊνιώτη είναι κοινωνιολόγος και game researcher. Η διδακτορική της διατριβή αφορά στη μελέτη των online games και συγκεκριμένα των MMORPG. Είναι συνεργάτης του GameLab του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου και μέλος του The Games Philosophy Network.

Έχει συνεργαστεί με ερευνητικά και ακαδημαϊκά ιδρύματα μεταξύ των οποίων με το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών και το Πανεπιστήμιο του Όσλο. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με το game design και συγκεκριμένα με το σχεδιασμό ψηφιακών και υβριδικών παιχνιδιών (Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, Ίδρυμα Ευγενίδου), ενώ έχει συμμετάσχει σε εθνικά και διεθνή φεστιβάλ παιχνιδιών όπως το Playpublik (Κρακοβία).

Από το 2015 εργάζεται στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας ως επιστημονικός συνεργάτης στον τομέα των οπτικοακουστικών μέσων, με εξειδίκευση στο ψηφιακό παιχνίδι. Μέρος των καθηκόντων της είναι η προώθηση του ελληνικού video game σε διεθνή συνέδρια και fora και η ενίσχυση της εγχώρια οπτικοακουστικής παραγωγής μέσα από επιμέρους πρωτοβουλίες και συνεργασίες.

Θάνος Τσίλης

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1977. Σπούδασε γραφιστική, εικονογράφηση και 2d animation. Aπό το 2001 έως σήμερα έχει μία πολυποίκιλη καριέρα έχοντας εργαστεί στους χώρους των τηλεοπτικών διαφημιστικών, στα παιδικά βιβλία, στα ηλεκτρονικά παιχνίδια, στις ηλεκτρονικές εφαρμογές και στο δισδιάστατο animation. Μέχρι σήμερα έχει σχεδιάσει πολλά τηλεοπτικά «storyboards» για πολλά πολυεθνικά διαφημιστικά agencies και συμμετείχε σε κινηματογραφικές παραγωγές της Nickelodeon και της Paramount στον χώρο του animation. Εργάστηκε για τρία χρόνια ως illustrator και concept artist «casual» ηλεκτρονικών παιχνιδιών για την total eclipse games και έχει συμμετάσχει σε διάφορες παραγωγές προϊόντων ηλεκτρονικού ψυχαγωγικού υλικού για συσκευές αφής και κινητών τηλεφώνων, ενώ συμμετείχε για σχεδόν τέσσερα χρόνια στην παραγωγή του “Pinnatta”. Ο πειραματισμός και η θητεία του σε διαφορετικούς κλάδους έχουν δώσει στον Θάνο τη δυνατότητα μεγάλης ευελιξίας στην εκτέλεση διαφορετικών σχεδιαστικών τεχνικών αλλά και μία πολύπλευρη αντίληψη και τεχνική ικανότητα στην εικονογράφηση. Πρόσφατα ξεκίνησε τα πρώτα του επιχειρηματικά βήματα, ιδρύοντας το δικό του δημιουργικό studio, την «houndworx», όπου συνεργάζεται με διεθνής και εγχώριους πελάτες στον χώρο των εικονογραφήσεων και δισδιάστατων διαδραστικών παιχνιδιών, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις γι αυτά τα προϊόντα μέσω συνεργασιών.