dasdasd

Πρόγραμμα Ομιλιών (12:30 -13:15)

Παιχνίδια Ανοιχτών Δεδομένων (12:30-12:45)
Δρ Κωνσταντίνος Καρπούζης, Διευθυντής Ερευνών (ΕΠΙΣΕΥ)

Μοντελοποίηση παικτών- Boosting Experience and Monetization (12:45-13:00)
Δρ Γεώργιος Γιαννακάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής στο Ινστιτούτο Ψηφιακών Παιχνιδιών στο Πανεπιστήμιο της Μάλτας.

Η ιστορία πίσω από το Clue Story (13:00-13:15)
Πάρις Περράκης, απόφοιτος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών, εμπνευστής και δημιουργός του “ CLUE STORY”.

ΣΥΝΤΟΜΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΟΜΙΛΗΤΩΝ

Δρ. Κωνσταντίνος Καρπούζης

Διευθυντής Ερευνών στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ) του ΕΜΠ. Το έργο “Siren”, στο οποίο διετέλεσε Τεχνικός Διευθυντής, βραβεύτηκε σαν “Best Serious Game in Europe” από την “Serious Games Society”, ενώ βρίσκεται στην 4η θέση της λίστας Great Examples της επιτροπής “Office of Science and Technology Policy” του Λευκού Οίκου. Από το 2006 μέχρι το 2010, συμμετείχε ενεργά στη δραστηριότητα “Emotion Incubator” (EMOXG) του W3C και από το 2007 είναι εκλεγμένο μέλος της εκτελεστικής επιτροπής (executive committee) της ένωσης “Association for the Advancement of Affective Computing”. Το 2010 προσκλήθηκε από τη μονάδα “ICT for Inclusion” της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να παρουσιάσει τη συναισθηματική υπολογιστική σαν δυνητική τεχνολογία για την άρση των κοινωνικών αποκλεισμών. Από το 2014 ανήκει στους Εθνικούς Πρεσβευτές για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (Europe Code Week), ενώ είναι ιδρυτικό μέλος της πρωτοβουλίας Girls go Coding για την προώθηση του αλφαβητισμού στον προγραμματισμό στα κορίτσια και τις γυναίκες, και Student Activities Chair και μέλος του προεδρείου του επιστημονικού οργανισμού IEEE Greece.

Δρ Γεώργιος Γιαννακάκης

(http://www.yannakakis.net)

Αναπληρωτής Καθηγητής στο Ινστιτούτο Ψηφιακών Παιχνιδιών στο Πανεπιστήμιο της Μάλτας. Έλαβε διδακτορικό τίτλο σπουδών στην Πληροφορική από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου το 2006. Πριν από την ένταξή του στην ομάδα του Ινστιτούτου Ψηφιακών Παιχνιδιών, το 2012, ήταν Αναπληρωτής Καθηγητής στο IT Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης (Center for Computer Games Research). Κάνει έρευνα στις περιοχές της τεχνητής νοημοσύνης, της υπολογιστικής δημιουργικότητας, του συναισθηματικού υπολογισμού, της τεχνολογίας παιχνιδιών, και της αλληλεπίδρασης ανθρώπου-μηχανής. Είναι ένας από τους κορυφαίους ερευνητές στην μοντελοποίηση εμπειρίας χρήστη (user experience modeling) και στη διαδικαστική δημιουργία περιεχομένου (procedural content generation). Έχει δημοσιεύσει πάνω από 200 εργασίες σε περιοδικά και συνεδρία στους προαναφερθέντες τομείς και το έργο του έχει λάβει ένα σημαντικό αριθμό ετεροαναφορών. Η έρευνά του έχει υποστηριχθεί από πολλαπλά Ευρωπαϊκά προγράμματα και έχει εμφανιστεί σε περιοδικά όπως το “Science Magazine” και το “New Scientist”, μεταξύ άλλων. Τέλος έχει διατελέσει προεδρεύων των πλέον σημαντικών συνεδρίων στην περιοχή της τεχνητής νοημοσύνης στα παιχνίδια (IEEE CIG 2010, FDG 2013) και είναι συγγραφέας του πρώτου ακαδημαϊκού βιβλίου στην περιοχή της Τεχνητής Νοημοσύνης για Παιχνίδια Υπολογιστή (http://gameaibook.org) με αναμενόμενη έκδοση το 2017.

Πάρις Περάκης

Απόφοιτος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών με μετεκπαίδευση στο Web Design, Marketing και Δημιουργία δικτυακών τόπων, του Πανεπιστημίου Πειραιά. Εργάστηκε για 7 χρόνια στον Τραπεζικό τομέα και 3 χρόνια σε εταιρεία ανάπτυξης ιστοσελίδων, παράλληλα με τη διδασκαλία Μαθηματικών. Έχει εκδώσει μια σειρά βοηθημάτων Μαθηματικών και μια σειρά διαδραστικών μυθιστορημάτων με γρίφους, το πρώτο από τα οποία μετατράπηκε σε εφαρμογή για IOS και ANDROID συσκευές, με τίτλο “Clue Story – ΜιαΙστορία…Γρίφος”.